Avaluació


Hola a tots i a totes, aquí teniu una rúbrica amb el que avaluarem les vostres activitats. Hi ha diferenciades dues grans notes: 


Malament
Activitat 1:


  • Un comportament inadequat
  • No presta atenció a les explicacions
  • No mostrar interès
  • No participar a l'activitat



Activitat 2:


Que no sigui ni imaginatiu, ni original, ni creatiu a l’hora de trobar un entreteniment per fer el mosaic. Que no sàpiga explicar davant de la classe perquè ha triat aquell entreteniment i quin enteniment ha fet. Es valorarà la dificultat de l’entreteniment i la seva interpretació o representació.



Activitat 3:


  • Idees mal organitzades.
  • 10  faltes d’ortografia
  • Que les idees no tinguin relació amb el tema que us ha tocat.
  • Que no s’hagi demostrat que us heu basat en dues fonts d’informació com a mínim.


Activitat 4:



  • Que no s’entengui
  • Que no surtin temes dels que s’han treballat a l’activitat anterior
  • Que no s’observi els canvis que hi han hagut a la ciutat
  • Que no sigui ordenat
  • Que no es vegin amb claredat les semblances i les diferències d’aquesta evolució
Activitat 1:


  • Bon comportament
  • Prestar atenció a les explicacions
  • Mostra interès
  • Participar a l'activitat, exposant idees.



Activitat 2:


Que sigui original, creatiu i imaginatiu per fer el mosaic. Que sàpiga explicar quin entreteniment és i perquè l’ha triat davant de la classe. Es valorarà la dificultat de l’entreteniment i la seva interpretació o representació.


Activitat 3:


  • Idees ben organitzades
  • 5 faltes d’ortografia
  • Que les idees tinguin relació amb el tema que us ha tocat.
  • Demostrar que us heu basat mínim en dues fonts d’informació.



Activitat 4:


  • Que  s’entengui
  • Que surtin temes dels que s’han treballat a l’activitat anterior
  • Que  s’observi els canvis que hi han hagut a la ciutat
  • Que sigui ordenat
  • Que  es vegin amb claredat les semblances i les diferències d’aquesta evolució

Aquesta és la rúbrica que farem servir per coavaluar els blocs dels nostres companys i companyes:




Ítems d’avaluació
Excel-lent
Notable
Insufi-cient
Bloc




Format
Hi ha el format exigit. El títol planteja una problemà-tica.
Hi ha alguns aspectes del format exigit. El títol planteja una problemàti-ca
Hi ha alguns aspectes del format exigit. El títol no planteja  una problemàti-ca.
No compleix amb el format exigit. El títol no planteja una problemàti-ca.
Aspec-te vi-sual
Fons, color i lletres són agrada-bles i adequats.
Fons, color i lletres són adequats, però són poc atractius.
Fons, color i lletres són poc adequats i atractius.
Fons, color i lletres no són adequats, ni atractius.
Diari
Des-crip-ció del pro-cés
Que hi hagi totes les entrades (més de 3). Que el llenguat-ge sigui coherent, adequat i cohesionat.
Que hi hagi algunes entrades (entre més de 3 i 1).Que sigui adequat, poc coherent i cohesionat.
Que hi  hagi poques entrades ( entenem que poques és 1 entrada).
Que sigui adequat, poc coherent i poc cohesionat.

Que no hi hagi entrades. Que no sigui adequat, ni coherent ni cohesionat.
Activi-tats
Tipus d’ac-ti-vi-tats
Que les activi-tats treballin: les idees prèvies, les habili-tats socials, introducció de coneixe-ments, reflexió i que hi hagi una relació amb el passat i el present.
Que les activitats treballin 4  o 3 aspectes dels tòpics establerts en la nota d’excel-lent.
Que les activitats treballin menys de 3 aspectes dels tòpics establerts en la nota d’excel-lent.
Que les activitats no treballin cap dels tòpics establerts en la nota d’excel-lent.
Format
Que hi hagi una estru-ctura clara i entenedo-ra  de les activi-tats pel curs que han escollit.
Que hi hagi una estructura clara i poc entenedora de les activitats pel curs que han escollit.
Que hi hagi una estructura poc clara i poc entenedora de les activitats pel curs que han elegit.
Que l’estructu-ra de les activitats no sigui ni clara, ni entenedora pel curs que han escollit.  
Adequa-ció
Que el llengua-tge sigui entenedor i sigui l’adequat pel grup classe.
Que el llenguatge sigui entenedor i no sigui gaire adequat pel grup classe.
Que el llenguatge sigui poc entenedor i poc adequat pel grup classe.
Que el llenguatge no s’entengui i no sigui adequat pel grup classe.
Dossier
Estruc-tura
Que tingui una
Estructu-ra clara i entenedora.
Que tingui una estructura clara i poc entenedora.
Que tingui una estructura poc clara i poc entenedora.
Que no s’entengui l’estructu-ra que han utilitzat.
Infor-mació
Que la informació s’entengui i que no hi hagi faltes d’ortogra-fia.
Que la informació s’entengui i que hi hagi algunes faltes d’ortogra-fia.
Que la informació s’entengui poc i que hi hagi algunes faltes d’ortogra-fia.
Que la informació no s’entengui i que hi hagi faltes d’ortogra-fia.
Avalua-ció
Blocs
Rúbrica amb els ítems acordats.
Rúbrica amb alguns dels ítems acordats.
Rúbrica falten ítems.
Rúbrica no hi ha ítems.
Alum-nes
Que tingui coherència amb les activitats planteja-des. I que s’entengui.
Que s’entengui, però que no sigui poc coherent amb les activitats.  
Que s’entengui poc i que no sigui coherent amb les activitats.
Que no s’entengui i que no sigui coherent amb les activitats.






















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada