Hola a tots i a totes, aquí teniu una rúbrica amb el que avaluarem les vostres activitats. Hi ha diferenciades dues grans notes:
Malament
|
Bé
|
Activitat 1:
Activitat 2:
Que no sigui ni imaginatiu, ni original, ni creatiu a l’hora de trobar un entreteniment per fer el mosaic. Que no sàpiga explicar davant de la classe perquè ha triat aquell entreteniment i quin enteniment ha fet. Es valorarà la dificultat de l’entreteniment i la seva interpretació o representació.
Activitat 3:
Activitat 4:
|
Activitat 1:
Activitat 2:
Que sigui original, creatiu i imaginatiu per fer el mosaic. Que sàpiga explicar quin entreteniment és i perquè l’ha triat davant de la classe. Es valorarà la dificultat de l’entreteniment i la seva interpretació o representació.
Activitat 3:
Activitat 4:
|
Aquesta és la rúbrica que farem servir per coavaluar els blocs dels nostres companys i companyes:
Ítems d’avaluació
|
Excel-lent
|
Notable
|
Bé
|
Insufi-cient
|
|
Bloc
|
Format
|
Hi ha el format exigit. El
títol planteja una problemà-tica.
|
Hi ha alguns aspectes del
format exigit. El títol planteja una problemàti-ca
|
Hi ha alguns aspectes del
format exigit. El títol no planteja
una problemàti-ca.
|
No compleix amb el format
exigit. El títol no planteja una problemàti-ca.
|
Aspec-te vi-sual
|
Fons, color i lletres són
agrada-bles i adequats.
|
Fons, color i lletres són
adequats, però són poc atractius.
|
Fons, color i lletres són
poc adequats i atractius.
|
Fons, color i lletres no
són adequats, ni atractius.
|
|
Diari
|
Des-crip-ció del pro-cés
|
Que hi hagi totes les entrades
(més de 3). Que el llenguat-ge sigui coherent, adequat i cohesionat.
|
Que hi hagi algunes entrades
(entre més de 3 i 1).Que sigui adequat, poc coherent i cohesionat.
|
Que hi hagi poques entrades ( entenem que poques és
1 entrada).
Que sigui adequat, poc
coherent i poc cohesionat.
|
Que
no hi hagi entrades. Que no sigui adequat, ni coherent ni cohesionat.
|
Activi-tats
|
Tipus d’ac-ti-vi-tats
|
Que les activi-tats
treballin: les idees prèvies, les habili-tats socials, introducció de coneixe-ments,
reflexió i que hi hagi una relació amb el passat i el present.
|
Que les activitats
treballin 4 o 3 aspectes dels tòpics
establerts en la nota d’excel-lent.
|
Que les activitats
treballin menys de 3 aspectes dels tòpics establerts en la nota d’excel-lent.
|
Que les activitats no
treballin cap dels tòpics establerts en la nota d’excel-lent.
|
Format
|
Que hi hagi una estru-ctura
clara i entenedo-ra de les activi-tats
pel curs que han escollit.
|
Que hi hagi una estructura
clara i poc entenedora de les activitats pel curs que han escollit.
|
Que hi hagi una estructura
poc clara i poc entenedora de les activitats pel curs que han elegit.
|
Que l’estructu-ra de les
activitats no sigui ni clara, ni entenedora pel curs que han escollit.
|
|
Adequa-ció
|
Que el llengua-tge sigui
entenedor i sigui l’adequat pel grup classe.
|
Que el llenguatge sigui
entenedor i no sigui gaire adequat pel grup classe.
|
Que el llenguatge sigui
poc entenedor i poc adequat pel grup classe.
|
Que el llenguatge no s’entengui
i no sigui adequat pel grup classe.
|
|
Dossier
|
Estruc-tura
|
Que tingui una
Estructu-ra clara i
entenedora.
|
Que tingui una estructura
clara i poc entenedora.
|
Que tingui una estructura
poc clara i poc entenedora.
|
Que no s’entengui l’estructu-ra
que han utilitzat.
|
Infor-mació
|
Que la informació s’entengui
i que no hi hagi faltes d’ortogra-fia.
|
Que la informació s’entengui
i que hi hagi algunes faltes d’ortogra-fia.
|
Que la informació s’entengui
poc i que hi hagi algunes faltes d’ortogra-fia.
|
Que la informació no s’entengui
i que hi hagi faltes d’ortogra-fia.
|
|
Avalua-ció
|
Blocs
|
Rúbrica amb els ítems
acordats.
|
Rúbrica amb alguns dels
ítems acordats.
|
Rúbrica falten ítems.
|
Rúbrica no hi ha ítems.
|
Alum-nes
|
Que tingui coherència amb
les activitats planteja-des. I que s’entengui.
|
Que s’entengui, però que
no sigui poc coherent amb les activitats.
|
Que s’entengui poc i que
no sigui coherent amb les activitats.
|
Que no s’entengui i que no
sigui coherent amb les activitats.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada